H Apple εξηγεί το Αναγνωριστικό διαφήμισης, το νέο UDID για τα διαφημιστικά δίκτυα

Γνωρίζαμε εδώ και καιρό χάριν στην ενημέρωση της Apple ότι με την κυκλοφορία του iOS 6 θα καταργούνταν η ύπαρξη των UDIDs. Θα θυμάστε το πρόσφατο σκάνδαλο που δημιουργήθηκε με τα UDIDs (βλ. Χάκερς δημοσιοποίησαν 1 εκατ. UDIDs iOS συσκευών από λάπτοπ του FBI) που τελικά αποδείχθηκε σφάλμα εταιρείας δημοσίευσης εφαρμογών.

iad

Στο iOS 6, λοιπόν, η Apple παρουσιάζει μια νέα λειτουργία που ονομάζεται Advertising Identifier. Αυτό το Αναγνωριστικό Διαφήμισης δεν σχετίζεται με τα στοιχεία της συσκευής του χρήστη και δεν είναι μοναδική. Οι διαφημιστικές εταιρείες θα υποχρεούνται σύντομα να χρησιμοποιούν αποκλειστικά αυτή τη μέθοδο για την εξυπηρέτηση διαφημίσεων με την άδεια φυσικά του χρήστη.

Το iOS 6 περιέχει το Αναγνωριστικό διαφήμισης, ένα μη μόνιμο, μη προσωπικό αναγνωριστικό συσκευής που χρησιμοποιούν διαφημιστικά δίκτυα για να σας παρέχουν μεγαλύτερο έλεγχο ως προς τη δυνατότητα των διαφημιστών να χρησιμοποιούν μεθόδους παρακολούθησης. Εάν επιλέξετε να περιορίσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων, τα διαφημιστικά δίκτυα που χρησιμοποιούν το Αναγνωριστικό διαφήμισης δεν θα μπορούν πλέον να συλλέγουν πληροφορίες για να σας παρέχουν στοχευμένες διαφημίσεις. Στο μέλλον, όλα τα διαφημιστικά δίκτυα θα πρέπει να χρησιμοποιούν το Αναγνωριστικό διαφήμισης. Ωστόσο, μέχρι να πραγματοποιήσουν τα διαφημιστικά δίκτυα αυτήν τη μετάβαση ως προς τη χρήση του Αναγνωριστικού διαφήμισης, μπορεί να συνεχίσετε να λαμβάνετε στοχευμένες διαφημίσεις από άλλα δίκτυα.

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook