Apple και Google, τα δύο πολυτιμότερα brands παγκοσμίως για το 2013

alg-logo-apple-google-jpg

Η εταιρεία ερευνών και αναλύσεων Milward Brown Optimor δημοσίευσε την ετήσια Bandz λίστα των πολυτιμότερων brands της χρονιάς που διανύουμε με τις Apple και Google να τερματίζουν στην πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, το brand value της Apple για το 2013 ανήλθε στα $185 δισ. και της Google στα $113,7 δισ. σημειώνοντας αύξηση 1% και 5% αντίστοιχα συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Mπορεί η άνοδος της Apple να είναι μικρή, ωστόσο η κυριαρχία της αποδεικνύεται από την τεράστια διαφορά $71,3 δισ. από τη Google, σχεδόν ίση με το brand value της Coca-Cola.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Techgear.gr.