Η Apple πρέπει να προστατέψει το brand “iPad”, πριν γίνει συνώνυμο του tablet

Από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του iPad και με κριτήριο το τεράστιο μερίδιο που κατέχει στην αγορά των tablets, είναι απόλυτα λογικό για τον κόσμο να ταυτίζει την ονομασία iPad με την έννοια tablet.

Brand Name

Αυτό βλέπει και η Apple, και δεν θέλει σε καμία περίπτωση να δει το brand name του iPad να γενικοποιηθεί (όπως για παράδειγμα η ασπιρίνη), μια διαδικασία που έχει ξαναπεράσει με επιτυχία στην περίπτωση του iPod, το οποίο κυριάρχησε για περίπου 10 χρόνια στον χώρο των portable media players.

Παρόμοια κατάσταση είχε να αντιμετωπίσει και η Google, η οποία πριν αρχίσει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της σε άλλους τομείς, είδε το brand name της να θεωρείται συνώνυμο της αναζήτησης στο Διαδίκτυο, και μάλιστα καταχωρήθηκε επίσημα στο λεξικό το λήμμα “Googling”. Φυσικά, η εταιρία προτιμά (κερδίζει περισσότερα) όταν οι χρήστες δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο όταν επισκέπτονται άλλες μηχανές αναζήτησης.

Πάντως, η Apple αναμένεται ότι εύκολα ή δύσκολα θα καταφέρει να υπερασπιστεί το όνομα του iPad, ενώ είναι πολύ πιθανό ότι θα βρει βοήθεια από έναν άσπονδο φίλο, την Proview, με την οποία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη επειδή η δεύτερη είχε κυκλοφορήσει ένα παντελώς διαφορετικού τύπου προϊόν πριν από αρκετά χρόνια.

[via Foxnews]

About Chris Elpidis