Με αφορμή την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, η Apple βρήκε την ευκαιρία να λανσάρει τρεις νέες διαφημίσεις με πρωταγωνιστή έναν “Apple Genius”, ο οποίος βοηθά μερικούς χρήστες σε διάφορες καταστάσεις.
Όπως συνηθίζεται, οι διαφημίσεις δεν απεικονίζουν κάποιο προϊόν ή συγκεκριμένη υπηρεσία της Apple, αλλά αφήνουν να εννοηθεί το επίπεδο εκπαίδευσης των υπαλλήλων στα Apple Stores και φυσικά το γεγονός ότι επειδή ένας υπολογιστής μοιάζει με Mac, δε σημαίνει ότι είναι κιόλας…
Γενικότερα, η Apple προσπαθεί να περάσει ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο για την εταιρία και το δυναμικό της, με έμφαση στις προσωπικές υπηρεσίες που προσφέρει στα καταστήματα της και λιγότερα σε αυτά καθαυτά τα προϊόντα της.