Η φετινή εκστρατεία της Apple και του WWF, του Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση, με τη δημιουργία έξτρα περιεχομένου για μια σειρά δημοφιλών εφαρμογών του App Store (όπως τα Angry Birds 2, Candy Crush Soda Saga, Cooking Dash, Cut the Rope: Magic, Dragon City Mobile, SimCity BuildIt, Star Wars: Heroes of the Galaxy, Trivia Crack και Yoga Studio), κινητοποίησε δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους και είχε ως αποτέλεσμα τη συγκέντρωση περισσότερων από 8 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα αποτελέσματα της δεκαήμερης συνεργασίας της Apple, του WWF και 24 δημιουργών ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια του WWDC στο Σαν Φρανσίσκο. Μέσα από διαδραστικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο, το οποίο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τα «Apps for Earth», εκατομμύρια συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν ενεργά και να κατανοήσουν καλύτερα τους σκοπούς του Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση.
Το σύνολο των εσόδων από τις In-App αγορές περιεχομένου διατέθηκε για τον σκοπό της εκστρατείας. Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι η δεύτερη συνεργασία της Apple με το WWF. Πριν από έναν χρόνο είχαν ανακοινώσει την έναρξη μιας πολυετούς από κοινού δράσης, για την προστασία εκατομμυρίων στρεμμάτων και την υπεύθυνη διαχείριση δασικών εκτάσεων σε ολόκληρη την Κίνα, παράλληλα με τη δέσμευση της Apple να μειώσει το ενεργειακό της αποτύπωμα σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της.
via isquare