Μια σημαντική είδηση που αφορά τους επίδοξους developers εφαρμογών για τις συσκευές της Apple, είναι αυτή που προέκυψε εχτές με την δήλωση του δημιουργού της εφαρμογής LED Flashlight, Jason Ting, ότι κέρδισε μέσα σε μία ημέρα $1400, χάρη στα iAds.
Η δωρεάν εφαρμογή του μετατρέπει το iPhone 4 σε φακό και κατεβάστηκε περίπου 9000 φορές, με το κέρδος του να προέρχεται από το σύστημα απόδοσης eCPM (effective cost per thousand), το οποίο έφτασε τα $147.55!
Ο ίδιος δήλωσε στην ιστοσελίδα Mashable:
“It looks like the only iAds that are currently showing are from Dove and Nissan”
“I’m guessing they had pretty huge media buys.”
“I have a feeling that people are still enjoying the novelty of iAds, so I’m not sure if the high CTR percentage will stay up. But since the eCPM is calculated from a combination of impressions and clicks, I think there will be a decent stream just from the users who use the app but don’t necessarily click the ad.”