Το διαφημιστικό τμήμα iAd επεκτείνεται εν όψει του iTunes Radio

iAd logo

Σύμφωνα με δημοσίευμα του AdAge τo διαφημιστικό δίκτυο iAd της Apple επεκτείνεται ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει στις νέες απαιτήσεις του επερχόμενου iTunes Radio με ηχητικά και βίντεο σποτάκια με τη συνεργασία μεγάλων εταιρειών, όπως McDonald’s, Nissan, Pepsi κτλπ.

Οι εταιρείες αυτές έχουν πληρώσει 10 εκατομμύρια για το αποκλειστικό δικαίωμα συμμετοχής στο iTunes Radio μέχρι το τέλος του 2013 με την ευρύτερη διάθεση της πλατφόρμας να ξεκινά από το 2014. Σύμφωνα με το δημοσίευμα οι διαφημίσεις θα έχουν τρεις μορφές: ήχου και βίντεο που θα αναπαράγονται ενδιάμεσα και “slate” διαφημίσεις: διαδραστικές διαφημίσεις που θα καταλαμβάνουν την οθόνη του χρήστη. Οι ηχητικές διαφημίσεις θα αναπαράγονται ανά 15 λεπτά ενώ το βίντεο κάθε μία ώρα κυρίως όταν ο χρήστης είναι πιο πιθανό να κοιτάει την οθόνη της συσκευής, όταν για παράδειγμα έχει πατήσει μόλις το ‘play’ ή έχει επιλέξει να αλλάξει κομμάτι. Τουλάχιστον στην αρχή οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε όλες τις συσκευές (OS X, iOS και Apple TV) ενώ από το 2014 οι διαφημιστές θα μπορούν να στοχεύσουν συγκεκριμένες συσκευές. Οι τιμές τους θα είναι ανάλογες του μεγέθους της οθόνης της συσκευές: οι πιο φθηνές θα είναι για το iPhone και οι πιο ακριβές για το Apple TV.  Oι συνδρομητές του iTunes Match, βέβαια, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το iTunes Radio χωρίς διαφημίσεις!

Επιπρόσθετα, όμως, με την προσέλκυση διαφημιστών για το iTunes Radio η Apple εργάζεται και πάνω στην επέκταση της ομάδας για το iAd με πέντε νέες θέσεις εργασίας στην ιστοσελίδα της και άλλες 35 στο LinkedIn. Τα στελέχη θα βοηθήσουν με την εμπειρία τους τα «μεγάλα ονόματα» και τις διαφημιστικές ώστε να δημιουργήσουν καλύτερες διαφημίσεις που θα βοηθήσουν την επέκταση του iAd.

H πορεία του iAd μέχρι σήμερα χαρακτηρίστηκε ως απογοητευτική. Η υπηρεσία δεν έχει καταφέρει να λάβει την απαραίτητη προσοχή που θα ήθελε η Apple στο iOS αλλά φαίνεται ότι με το iTunes Radio ανοίγονται διάπλατα νέες ευκαιρίες, οι οποίες εφόσον αξιοποιηθούν σωστά προβλέπεται ότι θα αυξήσουν τα έσοδα του διαφημιστικού τμήματος στα $376 εκατομμύρια το 2014 και $623 εκατομμύρια το 2015 σύμφωνα με έκθεση της eMarketer τον Ιούνιο.

[via AdAge]

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook