Μειώνεται και άλλο η τιμή συμμετοχής στο iAd

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg η Apple μειώνει και άλλο το ελάχιστο ποσό συμμετοχής στο διαφημιστικό πρόγραμμα iAd στα $300,000

Συγκεκριμένα, όταν είχε παρουσιαστεί το iAd η τιμή συμμετοχής για τη δημιουργία καμπάνιας ήταν το $1 εκατομμύριο και μετά από λίγους μήνες έπεσε στα $500,000 ενώ τώρα φτάνει τα $300,000 σε μερικές περιπτώσεις.

Ο λόγος για αυτή τη μείωση είναι για να μπορέσει να μείνει στον ανταγωνισμό, ο οποίος εντείνεται πολύ. Η AdMob της Google δέχεται τις περισσότερες συμμετοχές εξαιτίας και της ευρείας απήχησής της σε πολλές πλατφόρμες σε αντίθεση με το iAd που είναι μόνο για το iOS.

[via MacRumors]

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook