Και άλλη μείωση στην τιμή του iAd

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Advertising Age η Apple μείωσε και άλλο την ελάχιστη τιμή συμμετοχής στο πρόγραμμα iAd.

Συγκεκριμένα, το ποσό συμμετοχής ανέρχεται τώρα στα $100,000 και αν σκεφτούμε ότι αρχικά η τιμή συμμετοχής ήταν στο $1 εκατομμύριο μπορούμε να καταλάβουμε ότι μιλάμε για πολύ σημαντική μείωση.

Δεν είναι η πρώτη φορά, όμως, που η Apple μειώνει την τιμή αφού και στο παρελθόν έχει προβεί άλλες δύο φορές σε αντίστοιχες μειώσεις στα $500,000 και $300,000.

Μάλιστα, εκτός από την μείωση στην τιμή συμμετοχής η Apple μείωσε και το δικό της μερίδιο που λαμβάνει από τα views. Μέχρι τώρα η Apple λάμβανε το 40 τοις εκατό και οι developers το 60 τοις εκατό. Από εδώ και πέρα η Apple εφαρμόζει το γνωστό πλέον 70-30 και στα κέρδη του iAd.

Όσον αφορά τους διαφημιστές αλλάζουν και εκεί τα πράγματα αφού σταματά η διπλή χρέωση που είχαμε μέχρι τώρα για κάθε 1,000 ad impressions και για κάθε κλικ. Από εδώ και στο εξής η Apple θα χρεώνει μόνο ανά χίλια ad impressions.

Apple is also planning to change the way it charges for ads, which irked some advertisers and agencies. Since it launched in 2010, Apple has charged advertisers twice: a fixed rate for every 1,000 ad impressions plus an additional fee every time a user clicked on the ad. Apple will now only charge the cost-per-thousand rate.

 

via MacRumors

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook