iTunes Radio: Νέες λεπτομέρειες για τη λειτουργία του, συμμετοχή μεγάλων ονομάτων στο λανσάρισμα

iTunes Radio

Το iTunes Radio θα κάνει το ντεμπούτο το κάποια στιγμή τον επόμενο μήνα με την κυκλοφορία του iOS 7 και OS X Mavericks με τη συμμετοχή ορισμένων ηχηρών ονομάτων, όπως McDonald’s, Nissan, Pepsi, Procter & Gamble, σύμφωνα με δημοσίευμα του AdAge.

Οι συμφωνίες ποικίλλουν από υψηλά μονοψήφια εκατομμύρια δολάρια σε δεκάδες εκατομμύρια και περιλαμβάνουν 12μηνη διαφημιστική καμπάνια μέσω της μουσικής υπηρεσίας της Apple για κάθε εταιρεία, οι οποίες θα απολαύσουν αποκλειστικότητα στους αντίστοιχους τομείς τους μέχρι το τέλος του 2013. Από τον Ιανουάριο του 2014 οι διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμες στο ευρύ κοινό με ελάχιστη συμμετοχή $1 εκατομμύριο.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα οι διαφημίσεις θα έχουν τρεις μορφές: ήχου και βίντεο που θα αναπαράγονται ενδιάμεσα και “slate” διαφημίσεις: διαδραστικές διαφημίσεις που θα καταλαμβάνουν την οθόνη του χρήστη. Οι ηχητικές διαφημίσεις θα αναπαράγονται ανά 15 λεπτά ενώ το βίντεο κάθε μία ώρα κυρίως όταν ο χρήστης είναι πιο πιθανό να κοιτάει την οθόνη της συσκευής, όταν για παράδειγμα έχει πατήσει μόλις το ‘play’ ή έχει επιλέξει να αλλάξει κομμάτι. Τουλάχιστον στην αρχή οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε όλες τις συσκευές (OS X, iOS και Apple TV) ενώ από το 2014 οι διαφημιστές θα μπορούν να στοχεύσουν συγκεκριμένες συσκευές. Οι τιμές τους θα είναι ανάλογες του μεγέθους της οθόνης της συσκευές: οι πιο φθηνές θα είναι για το iPhone και οι πιο ακριβές για το Apple TV.

Υπενθυμίζουμε, βέβαια, ότι οι συνδρομητές του iTunes Match θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το iTunes Radio χωρίς διαφημίσεις!

[via AdAge]

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook