O Ken Segall υποστηρίζει ότι η Apple χάνει έδαφος στις διαφημίσεις από την Samsung

segall

O Ken Segall, ο άνθρωπος πίσω από την διαφημιστική TBWA\Chiat\Day που δημιούργησε την κλασική ‘Think Different’ καμπάνια και διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην Apple, μοιράστηκε τις απόψεις του σχετικά με την διαμάχη μεταξύ Apple και Samsung.

Ο Segall πιστεύει ότι η Samsung έχει κάνει σημαντική πρόοδο σε μικρό χρονικό διάστημα στον τομέα των διαφημίσεων επιτιθέμενη στην Apple με καλογραμμένα και καλογυρισμένα σποτάκια που φαίνεται ότι “ενοχλούν”. Ανέφερε ως παραδείγματα τις πρόσφατες διαφημίσεις της Samsung που έπαιξαν στο Super Bowl και Oscars. «Σε αντίθεση με την Apple που επικεντρώνεται στα προϊόντα της η Samsung επικεντρώνεται στους ανθρώπους με διαφημίσεις που αναπαράγουν αρνητικές αντιλήψεις για την Apple», αναφέρει ο Segall. «Την τελευταία φορά που η Apple προσπάθησε να ανακατέψει λίγο τα πράγματα ήταν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Και ξέρουμε πως κατέληξε αυτό». Μπορείτε να δείτε εκείνες τις αμφιλεγόμενες διαφημίσεις της Apple εδώ.

Εσείς συμφωνείτε με τις απόψεις του Segall; Σας αρέσουν οι διαφημίσεις της Samsung και πιστεύετε ότι αποδίδουν υπέρ της εταιρείας;

[via Ken Segall]

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook