Το τμήμα IT της IBM ανάβει λαμπάδες στο όνομα της Apple

only-5-of-mac-users-at-ibm-need-help-desk-support-compared-to-40-of-pc-users

Τον περασμένο Ιούλιο η IBM προχώρησε σε μία στρατηγική συνεργασία με την Apple δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους εργαζομένους της να επιλέξουν για 1η φορά τη δυνατότητα χρήσης υπολογιστή Mac αντί του PC.

Ο Fletcher Previn (Vice President of Workplace-as-a-Service), σε πρόσφατη ομιλία του στο συνέδριο JAMF στην Μινεάπολη των ΗΠΑ, δήλωσε πως τα αποτελέσματα αυτής της ενέργειας είναι ήδη εμφανή:

Μόλις το 5% των χρηστών Mac χρειάζεται τη βοήθεια του τμήματος IT, σε αντίθεση με το 40% των χρηστών PC!

Ο Previn δήλωσε πως η IBM απασχολεί μόλις 24 άτομα στο Help Desk που ασχολείται με την εξυπηρέτηση των 130.000 εργαζομένων με συσκευές Mac και iOS, δηλαδή περίπου 1 άτομο για 5.416 υπαλλήλους!

Εξίσου εντυπωσιακός είναι ο ρυθμός ανάπτυξης των Mac συσκευών στην IBM: 1900 Macs εγκαθίστανται κάθε εβδομάδα!

Το νούμερο αυτό σύμφωνα με τον Previn δείχνει πως η επένδυση της IBM ήδη αποδίδει καθώς απελευθερώνονται πολύτιμοι ανθρώπινοι πόροι και ταυτόχρονα μειώνονται τα έξοδα του Help Desk στο ελάχιστο δυνατό.

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis


  • Ιωάννης-Πάρις Παχής

    Στους Developer το’πανε…ή μόνο στους άλλοι?
    Και δουλεύουν τα πάντα σωστά με το Mac?
    Τι να πώ…