To iOS συνεχίζει να ηγείται στις mobile διαφημίσεις και το δεύτερο τρίμηνο του 2013

Opera

H Opera Mediaworks δημοσίευσε τα αποτελέσματα έκθεσης σχετικά με την κατάσταση των διαφημίσεων σε φορητές συσκευές το δεύτερο τρίμηνο του 2013 ενημερώνοντας τη βιομηχανία για τη δυνατότητα δημιουργίας εσόδων και των διαφημιστικών τάσεων μέσα από την τεράστια βάση δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 60 δις ad impressions τον μήνα μέσα από 13000 mobile ιστοσελίδες και εφαρμογές.

Σύμφωνα με την έκθεση το iPhone και το Android βρίσκονται πολύ κοντά στα ad impressions (η εμφάνιση διαφημίσεων) με το iPhone να φέρνει τα περισσότερα έσοδα. Συγκεκριμένα, το iPhone αντιπροσωπεύει το 36.4 τοις εκατό των εσόδων σε σχέση με το 27.8 τοις εκατό του Android με το iOS γενικότερα να καταλαμβάνει το 43.8 τοις εκατό των ad impressions.

opera_jul_24_2

 

Η ισχυρή παρουσία της Samsung στην αγορά των Android συσκευών με 58.5 τοις εκατό την καθιστά ένα πολύ ισχυρό αντίπαλο που απολαμβάνει ένα 17.4 τοις εκατό στα ad impressions γενικότερα. Όσον αφορά τα tablets η Apple έχει την πλειοψηφία στο 91.2 τοις εκατό με την Samsung να ακολουθεί στο 6.1 τοις εκατό.

[via Opera]

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook


  • imacakas

    Macακες όνομα και πράμα…
    Απολύτως φυσικό, αφού τα πρόβατα αγοράζουν κάθε μλκ.