Systemgraph: Ανακοίνωση σχετικά με την διαμάχη που έχει προκύψει με καταναλωτή
up_icon
General

Systemgraph: Ανακοίνωση σχετικά με την διαμάχη που έχει προκύψει με καταναλωτή

07 Ιανουαρίου 2011 Vasilis Ananiadis

Systemgraph: Ανακοίνωση σχετικά με την διαμάχη που έχει προκύψει με καταναλωτή

Η γνωστή πλέον ιστορία με την Systemgraph και την διαμάχη με καταναλωτή φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της, μετά από την επιστολή παρέμβασης του Συνηγόρου του Καταναλωτή, στην οποία η εταιρεία απάντησε θετικά.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία:

Systemgraph Greece

Ο κ.Δημήτρης Παπαδημητριάδης, αγοράζει ένα καινούργιο iMac από το κατάστημα Public και στη συνέχεια διαπιστώνει πρόβλημα με την οθόνη.

Αμέσως απευθύνεται στο κατάστημα και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Apple στην Ελλάδα και καταλήγει στη Systemgraph (εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής προϊόντων της Apple στην Ελλάδα) για επισκευή του προϊόντος.

Η εταιρεία επιδιορθώνει την οθόνη και ο πελάτης αφού την παραλαβάνει εκ νέου διαπιστώνει νέο πρόβλημα. Ο καταναλωτής επιστρέφει στη Systemgraph ζητώντας πια αντικατάσταση του προϊόντος επικαλούμενος την ελληνική νομοθεσία. Η εταιρεία αρνείται δηλώνοντας ότι δεν είναι αρμόδια για την αντικατάσταση αλλά μόνο για επισκευές.

systemgraphΗ Systemgraph ζητά από τον πελάτη έγγραφο αίτημα αντικατάστασης συσκευής και παραλαμβάνει το έγγραφο, αλλά όχι το iMac. Ο κ. Παπαδημητριάδης ενημερώνει ότι θα καταφύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή και αναρτεί σε blog την εμπειρία του.

Η εταιρεία, απαντώντας διά του εκπροσώπου της σε φόρουμ, θεωρεί ότι ο κ. Παπαδημητριάδης δυσφημεί την εταιρεία και κινείται νομικά απέναντί του.

Ο κ.Παπαδημητριάδης απαντάει στο ίδιο φόρουμ και το “σήριαλ” συνεχίζεται με τον πελάτη να δέχεται αγωγή δυσφήμισης από την εταιρεία η οποία αξιώνει αποζημίωση ύψους 199,900€ (έντοκα) σε υπόθεση που θα εκδικαστεί στις 19 Ιανουαρίου και θα σηματοδοτήσει πιθανόν την πρώτη μήνυση εταιρείας σε πελάτη για δημοσιοποίηση παραπόνων στο Intenet στην Ελλάδα.

Το περιστατικό αυτο συνέβη τον Οκτώβρη και δεν είχε γίνει γνωστό μέχρι να εξαπλωθεί μέσω του twitter στα τέλη Δεκέμβρη.

Το θέμα λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις από γνωστά sites του εσωτερικού (1, 2) αλλά και του εξωτερικού (1, 2, 3, 4, 5, 6), με το CNet να έχει ζητήσει και από την Apple να πάρει θέση για το συμβάν.

Εντωμεταξύ, ο “Συνήγορος του Καταναλωτή” ορίζει αυτεπάγγελτα ως ημέρα κλήσης όλων των μερών για εξώδικη επίλυση της διαφοράς την Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011.

Μετά από επικοινωνία μας με την εταιρεία λάβαμε την παρακάτω απάντηση:

Αθήνα 7/1/2011

Ανακοίνωση της System Graph Technologies σχετικά με την αντιμετώπιση από πλευράς μας, της διαμάχης που έχει προκύψει με καταναλωτή.

Με ιδιαίτερη χαρά λάβαμε σήμερα την επιστολή παρέμβασης του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ο οποίος κάλεσε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη την Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011.

Αναγνωρίζοντας ότι η ήπια αντιμετώπιση των γεγονότων είναι πιο ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές και αρνούμενοι να συμβάλουμε στον περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης στο Διαδίκτυο, θα παρευρεθούμε στην συνάντηση προκειμένου να αναφέρουμε τις θέσεις μας, ελπίζοντας σε εξώδικη επίλυση της διαφοράς.

Η ομάδα της System Graph Technologies

Αναμένουμε λοιπόν την 18η Ιανουαρίου ελπίζοντας πως το θέμα θα λυθεί εξωδικαστικά με συμβιβασμό των δύο πλευρών…

Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Πατέρας δύο τέκνων, της Ζωής και της Darkpony Digital.

macuser_icon