Η ιστορία πίσω από την καμπάνια ‘Think Different’

Εκτενές δημοσίευμα του Forbes από τον Rob Siltanen, στέλεχος διαφημιστικής, περιγράφει με λεπτομέρεια το πως δημιουργήθηκε η περίφημη ‘Think Different.” καμπάνια μετά την επιστροφή του Jobs στα ηνία της Apple.

Στο δημοσίευμα ο ίδιος περιγράφει το πως η εταιρεία στην οποία εργαζόταν τότε παρουσίασε την ιδέα της στον Jobs και το πως ο ίδιος ασχολήθηκε με τη συγγραφή των περίφημων στίχων του ‘Here’s to the crazy one’s

O Siltanen αναφέρει ότι το κίνητρο για το δημοσίευμα αυτό ήταν η βιογραφία του Steve Jobs από τον Walter Isaacson, στην οποία αναφέρεται ότι ο Jobs ήταν υπεύθυνος για την δημιουργία της ιδέας και του κειμένου της διαφήμισης ενώ αυτό δεν συνέβη ποτέ.

Όταν η εταιρεία έδειξε στον Jobs την αρχική ιδέα για την διαφήμιση -η οποία είχε εμπνευστεί από την διαφήμιση της IBM με τίτλο ‘Think IBM’ για την προώθηση του ThinkPad- αρχικά την απέρριψε επειδή νόμιζε ότι ο τύπος θα θεωρούσε την διαφήμιση πολύ εγωιστική αλλά αμέσως άλλαξε γνώμη.

Μάλιστα αρχικά το σχέδιο ήταν την φωνή για την ανάγνωση του κειμένου να την κάνει ο Robin Williams που ήταν στενός φίλος του Jobs επειδή οι στίχοι ήταν εμπνευσμένοι από την ταινία Dead Poets Society. Ο Williams αρνήθηκε και φτάσαμε στο γνωστό τελικό αποτέλεσμα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το κείμενο που είχε γράψει ο Siltanen δεν άρεσε καθόλου στον Jobs που επέμενε μετά από αυτό να προσλάβουν τους συγγραφείς της ταινίας Dead Poets Society. Μετά από μερικές τροποποιήσεις, βέβαια, ο Jobs άλλαξε γνώμη και συμφώνησε στην τελική μορφή.

Πολύ ενδιαφέρον πραγματικά κείμενο γενικότερα που μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο εδώ. (Tip: χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Reader εάν είστε με Safari για να διαβάσετε το κείμενο σε μία σελίδα και όχι στις επτά που είναι χωρισμένο)

 

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook