Γιατί κανείς δεν μπορεί να αντιγράψει την Apple: Ο καταναλωτής στο επίκεντρο μιας επιχείρησης

apple

Πριν λίγες μέρες αναφερθήκαμε σε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Horace Dediu του Asymco.com σχετικά με την συνταγή της επιτυχίας της Apple και την εύλογη απορία γιατί τόσα χρόνια κανείς δεν φαίνεται να μπορεί ή έχει την θέληση να την αντιγράψει.

Ο Charlie Kindel προσέφερε μια ενδιαφέρουσα θεωρία στο γιατί συμβαίνει αυτό δίνοντας έμφαση σε ένα πολύ σπουδαίο κομμάτι των επιχειρήσεων: τον πελάτη. Συγκεκριμένα, ο Kindel αναφέρει ότι η συμπεριφορά και η κουλτούρα μιας επιχείρησης που επικεντρώνεται στον Καταναλωτή ως πελάτη είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή μιας επιχείρησης που επικεντρώνεται στον Επαγγελματία ως πελάτη.

«Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτός είναι ο λόγος που τα προϊόντα της Microsoft είναι συχνά καλά αλλά όχι σπουδαία», αναφέρει ο Kindel. «Για αυτό η Google δεν θα μπορέσει ποτέ να κερδίσει την Apple στο παιχνίδι της: ο στόχος της Google είναι μοιρασμένος μεταξύ του διαφημιστή και του καταναλωτή».

Είναι πολύ απλό ουσιαστικά: η συμπεριφορά μιας επιχείρησης που έχει στόχο τον καταναλωτή είναι διαφορετική με τις ανάγκες που έχει ο επαγγελματίας. Δεν μπορεί κανείς να ικανοποιήσει και τους δύο ταυτόχρονα σε μία μορφή και να υπερτερεί και στα δύο.

Συνιστούμε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Kindel στην προσωπική του ιστοσελίδα εδώ.

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook