General

51% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ διαθέτει κάποιο προϊόν της Apple

29 Μαρτίου 2012 Elpidis Christos

 

Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει επηρρεάσει σημαντικά όλο τον Δυτικό κόσμο, ωστόσο, το marketing της Apple λειτουργεί κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, καθώς έχει καταφέρει να υπάρχει τουλάχιστον ένα προϊόν της στο 51% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ, ενώ 1 στα 10 σπίτια που μέχρι τώρα δεν έχει προμηθευτεί κάποιο προϊόν της εταιρίας σκέφτεται να προχωρήσει σε κάποια αγορά μέσα στο 2012.

Η έρευνα της CNBC αναφέρει, επίσης, ότι τα συνολικά 55 εκατ. σπίτια των ΗΠΑ διαθέτουν κατά μέσο όρο 3 προϊόντα της εταιρίας, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ηλικιακή κατανομή, όπου κανείς θα περίμενε μεγαλύτερη δημοφιλία στους νεαρούς άνδρες: το 63% ηλικιών 18-34 θεωρούν τους εαυτούς τους “Apple users”, αλλά το ίδιο ποσοστό ισχύει και για τις ηλικίες 35-49. Το ποσοστό είναι λίγο μικρότερο στις ηλικίες 50-64 (50%) και μειώνεται στο 26% για 65+. Τέλος, οι οικογένειες που έχουν παιδιά έχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν προϊόν της Apple σε σύγκριση με αυτές που δεν έχουν (61% έναντι 48%).

Φυσικά, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό αγορών προϊόντων της Apple ανήκει στις ευκατάστατες οικογένειες, καθώς το 77% αυτών κερδίζουν περισσότερα από $75.000.

[πηγή MacRumors]

 

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10 χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

top stories
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.